Počet záznamov: 1  

Vztah osobních hodnot a vnímání značky

  1. Názov Vztah osobních hodnot a vnímání značky
    Autorské údajeOlga Jurášková, Blandína Šramová
    Autor Jurášková Olga
    Spoluautori Šramová Blandína
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 3 (2011), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá firmy * značky výrobkov * značky výrobné * hodnota
    AnotáciaZnačka ako najhodnotnejšie aktívum firmy. Základné hodnoty, ktoré majú vplyv na vnímanie značiek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.