Počet záznamov: 1
Product placement: nový prístup v komunikácii so zákazníkom
Názov Product placement: nový prístup v komunikácii so zákazníkom Autorské údaje Ľudmila Nagyová, Katarína Kleinová Autor Nagyová Ľudmila Spoluautori Kleinová Katarína Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 3 (2011), s. 24-26. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * reklama * zákazníci Anotácia Význam špecifických a netradičných metód marketingovej komunikácie. Product placement (skrytá reklama) ako jeden z nových nástrojov komunikácie so zákazníkom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
článok
Počet záznamov: 1