- Jak s reklamou vystoupit z normality?
Počet záznamov: 1  

Jak s reklamou vystoupit z normality?

  1. Title Jak s reklamou vystoupit z normality?
    Author infoKateřina Osičková, Petr Šobotník
    Author Osičková Kateřina
    Co-authors Šobotník Petr
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 22, č. 1 (2012), s. 17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * spotrebitelia
    AnnotationAká musí byť reklama, aby rezonovala, prekvapila, vyvolala emócie a vytrhla svojho diváka z bežnej rutiny. Ako ju naservírovať cieľovej skupine.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.