Počet záznamov: 1  

Inovativnost produktu: globální faktor úspěchu inovací na trzích

  1. Názov Inovativnost produktu: globální faktor úspěchu inovací na trzích
    Autorské údajeOndřej Žižlavský
    Autor Žižlavský Ondřej
    Zdrojový dokument FIN STAR NET 2012 : zborník recenzovaných príspevkov z III. medzinárodnej [internetovej] vedeckej konferencie : Bratislava, 7.-9. februára 2012. S. [1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo Fin Star, 2012. ISBN 978-80-970244-5-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 001.894/.895 - Vynálezy. Objavy. Zlepšenie. Inovácia
    Heslá inovácia * inovácia výrobkov * efektívnosť inovácií
    AnotáciaVýskum faktorov úspechu inovácií. Inovatívnosť produktu, konštrukcia. Vplyv inovatívnosti produktu na úspech. Akú úlohu hrá stupeň novosti inovácie. Majú väčší prínos inovácie nízkeho stupňa novosti alebo inovácie vysokého stupňa novosti.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.