Počet záznamov: 1  

Intercultural concept of global products

  1. Názov Intercultural concept of global products
    Autorské údajeMiroslava Heczková, Michal Stoklasa
    Autor Heczková Miroslava Obchodně podnikatelská fakulta SU Karviná
    Spoluautori Stoklasa Michal Slezská univerzita v Opave, CZ
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 174-185. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnik * globalizácia * marketing mix
    AnotáciaCharakteristika a vymedzenie pojmu globalizácia so zreteľom k rozdielom v chápaní globálneho a interkultúrneho marketingu. Výhody a nevýhody globalizácie vo vzťahu k podniku, možnosti uplatňovania štandardizácie resp. adaptácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF151.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1