Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia firmy na zahraničnom trhu

  1. Názov Marketingová stratégia firmy na zahraničnom trhu : bakalárska práca
    Autorské údajeLucia Ďuranová, školiteľ: Jana Pásztorová
    Autor Ďuranová Lucia
    Ďalší autori Pásztorová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra858054

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce821.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.