Počet záznamov: 1
Efekt spodnej vlny a reklama na sociálnej sieti Facebook
Názov Efekt spodnej vlny a reklama na sociálnej sieti Facebook : bakalárska práca Autorské údaje Roman Hatadám, školiteľ: Barbora Brynkusová Autor Hatadám Roman Ďalší autori Brynkusová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 51 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 858063
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1