Počet záznamov: 1  

Skvalitnenie služieb pri obsluhe zákazníkov ako nástroj konkurenčnej výhody

  1. Názov Skvalitnenie služieb pri obsluhe zákazníkov ako nástroj konkurenčnej výhody : bakalárska práca
    Autorské údajeRobert Hauptvogl, školiteľ: Dáša Zaujecová
    Autor Hauptvogl Robert
    Ďalší autori Zaujecová Dáša (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857967

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce938.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.