Počet záznamov: 1  

Vnímanie a spotrebiteľské správanie spotrebiteľa v období hospodárskej krízy

  1. Názov Vnímanie a spotrebiteľské správanie spotrebiteľa v období hospodárskej krízy : bakalárska práca
    Autorské údajeĽubica Rosinová, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Rosinová Ľubica
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra858018

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce974 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.