Počet záznamov: 1  

Analytický marketing trendy v bankovní praxi

  1. Názov Analytický marketing trendy v bankovní praxi
    Preklad názvuAnalytical marketing – trends in banking practice
    Autorské údajeJiří Ochec
    Autor Ochec Jiří
    Zdrojový dokument Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 4 (2011), s. 1-10. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * bankovníctvo * dáta * klienti
    AnotáciaProblematika práce s klientskými dátmi. Popis metód využívaných pre analytické spracovanie zákazníckych informácií v súčasnej bankovníckej praxe. Príklady následného využitia v marketingu. Identifikácia rozsahu CRM programu v spoločnosti a prezentácia konkrétnych poznatkov pre využitie marketingovo-dátových analýz.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF177.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.