Počet záznamov: 1
Analytický marketing trendy v bankovní praxi
Názov Analytický marketing trendy v bankovní praxi Preklad názvu Analytical marketing – trends in banking practice Autorské údaje Jiří Ochec Autor Ochec Jiří Zdrojový dokument Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 4 (2011), s. 1-10. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * bankovníctvo * dáta * klienti Anotácia Problematika práce s klientskými dátmi. Popis metód využívaných pre analytické spracovanie zákazníckych informácií v súčasnej bankovníckej praxe. Príklady následného využitia v marketingu. Identifikácia rozsahu CRM programu v spoločnosti a prezentácia konkrétnych poznatkov pre využitie marketingovo-dátových analýz. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 177.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1