Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia v oblasti škôl

  1. Názov Marketingová komunikácia v oblasti škôl
    Autorské údajeJana Markušová, Daniel Markuš
    Autor Markušová Jana
    Spoluautori Markuš Daniel
    Zdrojový dokument Ekonomické aspekty v územnej samospráve II : recenzovaný zborník príspevkov z vedeckej korešpondenčnej konferencie : Košice 2012. S. 187-192. - Košice : Katedra ekonomiky a riadenia verejnej správy FVS UPJŠ v Košiciach, 2012. ISBN 978-80-7097-932-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školstvo * školy vysoké * komunikácia marketingová * mix komunikačný * nástroje marketingové
    AnotáciaMarketing a marketingová komunikácia patria medzi stále rozvíjajúce sa odbory, ktoré nachádzajú uplatnenie vo všetkých organizáciách či už v súkromnom alebo verejnom sektore. Každá vysoká škola s rastom konkurenčného prostredia a s cieľom dosiahnutia konkurenčnej výhody musí využívať marketingový komunikačný mix. Každá škola sa zameriava na iný druh komunikácie, ale hlavný cieľ je pre všetky školy rovnaký. Ide o propagovanie a prezentovanie samej seba.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.