Počet záznamov: 1
Děti a reklama
Názov Děti a reklama Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 4 (Duben 2012), s. 44-45. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * kampane reklamné * propagácia * deti * médiá * internet * etika * výskum * Česko Anotácia Téma deti a reklama vo výskume agentúry Ogilvy & Mather. Z výsledkov výskumu: polovica rozpočtu na reklamu na detské produkty je určená na oslovenie detí prostredníctvom ich rodičov, televízna reklama ako ideálny nástroj na oslovenie detí, s vekom detí rastie význam internetu, najvhodnejšie komunikačné kanály na oslovenie detí, využitie obľúbených seriálových a animovaných hrdinov. Etika v reklame určenej pre deti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-7 + 6 príl.
článok
Počet záznamov: 1