Počet záznamov: 1  

Děti a reklama

  1. Názov Děti a reklama
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 4 (Duben 2012), s. 44-45. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * propagácia * deti * médiá * internet * etika * výskum * Česko
    AnotáciaTéma deti a reklama vo výskume agentúry Ogilvy & Mather. Z výsledkov výskumu: polovica rozpočtu na reklamu na detské produkty je určená na oslovenie detí prostredníctvom ich rodičov, televízna reklama ako ideálny nástroj na oslovenie detí, s vekom detí rastie význam internetu, najvhodnejšie komunikačné kanály na oslovenie detí, využitie obľúbených seriálových a animovaných hrdinov. Etika v reklame určenej pre deti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-7 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.