Počet záznamov: 1  

Budúcnosť hodnotového reťazca

  1. Názov Budúcnosť hodnotového reťazca
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 117-123. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 164 - Matematická logika. Logistika
    Heslá podnik * Slovensko * konkurencieschopnosť * Európska únia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * marketing strategický
    AnotáciaBudúcnosť hodnotového reťazca definuje víziu celkového hodnotového reťazca založeného na dodávateľskom reťazci, ktorý začína od zdrojov, postupuje výrobou, distribúciou až do maloobchodu ku konečnému spotrebiteľovi. Riešiť hodnotový reťazec podmieňujú zmeny riadenia dodávateľských reťazcov, ktoré musia akceptovať trendy smerom k udržateľnosti, merateľným ukazovateľom efektívnosti, návratnosť investícií, návrat hodnoty značky aj zásob. Význam hodnotového reťazca. Dodávateľský reťazec a jeho budúcnosť. Perspektívy a zefektívnenie SCM. Sedem kompetencií pre strategické smerovanie SCM.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00263-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.