Počet záznamov: 1
Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore
Názov Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore Autorské údaje Eva Kianičková Autor Kianičková Eva Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 216-222. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * komunikácia marketingová * internet * zákazníci * segmentácia Anotácia Dnešná doba poskytuje veľa možností na zefektívnenie podnikovej marketingovej komunikácie s využitím nástrojov online prostredia. Internet prispel nie len ku efektívnejšej komunikácií, ale aj k úspore finančných prostriedkov. Príspevok poskytuje prehľad vybraných možností a techník umožňujúcich segmentovať on-line zákazníkov, a tým efektívnejšie cieliť on-line reklamné posolstvo za účelom zvýšenia obratu alebo povedomia o značke či podniku. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1