Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov
    Autorské údajeIveta Kremeňová, Rita Tornyaiová, Gabriela Ondrušová
    Autor Kremeňová Iveta
    Spoluautori Tornyaiová Rita
    Ondrušová Gabriela
    Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 239-246. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnotáciaVýznam systému CRM pre firmy. Základné prvky CRM - procesy, dátová základňa, technológie a ľudia. Operatívna, analytická a kooperatívna časť CRM.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.