Počet záznamov: 1  

Kreativita ako predpoklad pre zvyšovanie výkonnosti a konkurencieschopnosti podniku

  1. Názov Kreativita ako predpoklad pre zvyšovanie výkonnosti a konkurencieschopnosti podniku
    Autorské údajePetra Kunertová
    Autor Kunertová Petra
    Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 253-260. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá podnik * zamestnanci * kreativita * riadenie * inovácia * prostredie podnikateľské * prostredie podnikové * konkurencieschopnosť
    AnotáciaKreativita je považovaná za hnaciu silu ekonomiky a rovnako stojí aj za úspechom v podnikateľskom prostredí. Príspevok poukazuje na význam kreativity uplatňovanej v rámci firmy, zobrazuje kreatívnu aktivitu ako predpoklad pre vznik inovácií, čo vedie v konečnom dôsledku k vytvoreniu konkurenčnej výhody na trhu. Nevyhnutné je definovať si spôsoby, ako spoznať kreatívny potenciál svojich zamestnancov, ako tento potenciál ďalej rozvíjať a podporovať. Dôležitým krokom zo strany podniku by mala byť tvorba organizačnej kultúry podporujúcej kreativitu a inovácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.