Počet záznamov: 1  

Marketingový kontroling v energetickom sektore na Slovensku

  1. Názov Marketingový kontroling v energetickom sektore na Slovensku
    Autorské údajeMilena Sviteková
    Autor Sviteková Milena
    Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 436-444. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá sektory hospodárske * energetika * odvetvia sieťové * spoločnosti * distribúcia * kontroling * kontroling podnikový * marketing
    AnotáciaPríspevok približuje stručný pohľad na marketingový kontroling z teoretického pohľadu, zároveň popisuje súčasný stav marketingového kontrolingu v energetickom sektore na Slovensku. Porovnáva využívanie marketingového kontrolingu v jednotlivých vybraných energetických distribučných spoločnostiach, popisuje jeho funkcie a prínos. Načrtáva možné nové riešenie pre energetické spoločnosti, ktoré už využívajú marketingový kontroling, ale najmä pre spoločnosti, ktoré tento nástroj marketingovej stratégie doposiaľ nevyužili.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.