Počet záznamov: 1  

Emočný marketing

  1. Názov Emočný marketing
    Autorské údajeMiloš Toman
    Autor Toman Miloš
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 5 (2012), s. 58-60. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * emócie * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * kampane reklamné * psychológia predaja * starostlivosť o zákazníkov
    AnotáciaAko dosiahnuť presvedčivosť medzi reklamou a pôsobením na emócie v marketingu. Marketingové a konkurenčné nástroje. Marketingová kampaň a citové reakcie, ktoré má produkt vzbudzovať. Prekážky účinnej aplikácie emočného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.