Počet záznamov: 1
Marketing jako instrument polityki komunalnej
Názov Marketing jako instrument polityki komunalnej Preklad názvu Marketing, ako nástroj komunálnej politiky Autorské údaje Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková, Dana Vokounová Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing i rynek. Rok. 10, nr. 10 (2003), s. 8-13. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. ISSN 1231-7853 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E03 00320-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1