Počet záznamov: 1  

Marketing jako instrument polityki komunalnej

  1. Názov Marketing jako instrument polityki komunalnej
    Preklad názvuMarketing, ako nástroj komunálnej politiky
    Autorské údajeFerdinand Daňo, Eva Hanuláková, Dana Vokounová
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing i rynek. Rok. 10, nr. 10 (2003), s. 8-13. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. ISSN 1231-7853
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE03 00320-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.