Počet záznamov: 1  

Vzdělávání jako prostředek vedoucí ke spokojenosti klientů

  1. Názov Vzdělávání jako prostředek vedoucí ke spokojenosti klientů
    Autorské údajeIveta Němečková
    Autor Němečková Iveta
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 19, č. 4 (2012), s. 41-42. - Praha : 4H production, 2012. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 331.36 - Podpora ďalšieho vzdelávania v podniku
    Heslá Česko * rozvoj pracovníkov * vzdelávanie ďalšie * zvyšovanie kvalifikácie * odbornosť * motivácia * zamestnanci * banky * inštitúcie finančné * prieskum
    AnotáciaPrieskum, ktorý bol realizovaný medzi zamestnancami českých bánk a investičných spoločností rozoberajúci podporu vzdelávania a zvyšovania kvalifikácie. Motivácia zamestnancov a význam ďalšieho vzdelávania v týchto inštitúciách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-5 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.