Počet záznamov: 1  

Is the arts participation sustainable during the times of economic recession?

  1. Názov Is the arts participation sustainable during the times of economic recession?
    Súbežný názovJe návštevnosť umenia a kultúry udržateľná v čase ekonomickej recesie?
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    Zdrojový dokument Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 41-48. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing manažment * kultúra * umenie * statky kultúrne * správanie spotrebiteľa * kríza hospodárska
    AnotáciaSkúmanie spotreby kultúrnych statkov a služieb z hľadiska jej udržateľnosti v čase hospodárskej krízy. Redukovanie výdavkov kultúrnych organizácií na marketingové aktivity. Následky zníženia návštevnosti kultúrnych podujatí. Výsledky výskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.