Počet záznamov: 1  

Jak na seniory? S dobrými nápady na míru

  1. Názov Jak na seniory? S dobrými nápady na míru
    Autorské údajeTereza Meravá
    Autor Meravá Tereza
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 16-19. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá generácie * populácia * dôchodcovia * seniori * marketing * služby * produkty * skupiny cieľové
    AnotáciaSeniori ako cieľová skupina produktov a služieb. Výsledky výskumu venovaného voľnému času seniorov. Šport, cestovanie a práca v záhrade ako najobľúbenejšie aktivity seniorov. Neprispôsobenie ponuky tovarov a služieb potrebám seniorov. Zaujímavý nápad - bezkontaktná čipová technológia. Špeciálna navigácia pre dôchodcov vo Veľkej Británii. Priblíženie modernej technológie seniorom - webový operačný systém Celebrio. Ponuka cestovných kancelárií pre seniorov. Špeciálna ponuka bankových služieb. Uľahčenie nakupovania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-7 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.