Počet záznamov: 1  

Kanibalizace v produktovém portfoliu

  1. Názov Kanibalizace v produktovém portfoliu
    Autorské údajeJiří Boháček
    Autor Boháček Jiří
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 28-30. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * produkty * analýzy * modelovanie * modely * prognózovanie * zákazníci * výskum marketingový
    AnotáciaAko predchádzať vzájomnej kanibalizácii produktov. Základom je výskum. Získanie informácií o silných a slabých stránkach produktu, o dôvodoch na kúpu, o cenovej prefenrencii zákazníkov, o záujme zákazníkov o nové produkty. Modelovanie budúcej situácie a prognózovanie budúcej podoby trhu. Modelovanie krok za krokom. Úloha marketingu - pomocou analýzy určiť, ktoré sú najpravdepodobnejšie dôvody vysokej substitúcie produktu. Nie je kanibalizácia ako kanibalizácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-7 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.