Počet záznamov: 1  

Udržateľná spotreba - východisko udržateľného marketingu?

  1. Názov Udržateľná spotreba - východisko udržateľného marketingu?
    Súbežný názovSustainable consumption - foundation of sustainable marketing?
    Autorské údajeKatarína Gubíniová
    Autor Gubíniová Katarína
    Zdrojový dokument Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 225-231. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba
    Heslá trh spotrebiteľský * spotreba obyvateľstva * spotreba udržateľná * kôš spotrebný * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * spoločnosť konzumná * kvalita života
    AnotáciaProblémy s neustále vzrastajúcou spotrebou modernej spoločnosti, ktorá umožnila hromadnú výrobu a masovú spotrebu, čo má priamy vplyv na zákaznícke správanie. Identifikovanie obsahu pojmu udržateľná spotreba a konfrontácia východísk spoločenskej kritiky marketingu tak, aby sa dostala do súladu s princípmi udržateľného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.