Počet záznamov: 1
Udržateľná spotreba - východisko udržateľného marketingu?
Názov Udržateľná spotreba - východisko udržateľného marketingu? Súbežný názov Sustainable consumption - foundation of sustainable marketing? Autorské údaje Katarína Gubíniová Autor Gubíniová Katarína Zdrojový dokument Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 225-231. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba Heslá trh spotrebiteľský * spotreba obyvateľstva * spotreba udržateľná * kôš spotrebný * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * spoločnosť konzumná * kvalita života Anotácia Problémy s neustále vzrastajúcou spotrebou modernej spoločnosti, ktorá umožnila hromadnú výrobu a masovú spotrebu, čo má priamy vplyv na zákaznícke správanie. Identifikovanie obsahu pojmu udržateľná spotreba a konfrontácia východísk spoločenskej kritiky marketingu tak, aby sa dostala do súladu s princípmi udržateľného marketingu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1