Počet záznamov: 1
Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností
Názov Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností Autorské údaje Marcela Šimková Autor Šimková Marcela Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 46-48. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zamestnanci * značky výrobkov * zákazníci * firmy * motivácia Anotácia Zákazníci sú v dnešnej dobe lojálni ku značke. Od značky očakávajú konkrétne správanie. Značka sama o sebe nie je živá, ale ožíva v správaní zamestnancov. Zamestnanci sú obrazom značky. Zákazník je veľmi citlivý na skúsenosť z osobného kontaktu. Firmy by sa mali zamerať na obsadenie kľúčových miest odborníkmi. Zamestnanci ovplvňujú spokojnosť zákazníkov. Ako motivovať zamestnancov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-7 + 6 príl.
článok
Počet záznamov: 1