Počet záznamov: 1  

Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy

  1. Názov Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy
    Súbežný názovEvaluating marketing communication strategies - importance and methods
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 118-121. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * spotrebitelia * zákazníci * efektívnosť investícií * predaj
    AnotáciaMeranie účinnosti marketingovej komunikácie chápané ako komplex činností zameraných na vyhodnotenie efektívnosti vynaložených prostriedkov na komunikáciu a jej konečný účinok. Hodnotenie komunikačného (mimoekonomického) efektu. Hodnotenie predajného (ekonomického) efektu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00434-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.