Počet záznamov: 1
Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy
Názov Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy Súbežný názov Evaluating marketing communication strategies - importance and methods Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 118-121. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * spotrebitelia * zákazníci * efektívnosť investícií * predaj Anotácia Meranie účinnosti marketingovej komunikácie chápané ako komplex činností zameraných na vyhodnotenie efektívnosti vynaložených prostriedkov na komunikáciu a jej konečný účinok. Hodnotenie komunikačného (mimoekonomického) efektu. Hodnotenie predajného (ekonomického) efektu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00434-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1