Počet záznamov: 1
Kvantitatívne prístupy k hodnoteniu efektívnosti internetovej reklamy
Názov Kvantitatívne prístupy k hodnoteniu efektívnosti internetovej reklamy : diplomová práca Autorské údaje Zuzana Kvasničáková, školiteľ: Tomáš Výrost Autor Kvasničáková Zuzana Ďalší autori Výrost Tomáš (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra účtovníctva a financií Vydavateľské údaje Košice, 2012. - 80 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 867276 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
kniha
Počet záznamov: 1