Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia obchodnej firmy

  1. Názov Marketingová stratégia obchodnej firmy : diplomová práca
    Autorské údajeIvana Hudáková, školiteľ: Tomáš Bačo
    Autor Hudáková Ivana
    Ďalší autori Bačo Tomáš (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2012. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra867185

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce996.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    867185SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.