Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh

  1. Názov Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca
    Autorské údajePeter Verbók, školiteľ: Katarína Grančičová
    Autor Verbók Peter
    Ďalší autori Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 87 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra861660

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha13.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.