Počet záznamov: 1  

Vplyv krízy na marketingový program vybraného podniku

  1. Názov Vplyv krízy na marketingový program vybraného podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeMartina Pócsíková, školiteľ: Peter Štetka
    Autor Pócsíková Martina
    Ďalší autori Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 59 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867808

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha236.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce707.9 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.