Počet záznamov: 1
Vplyv krízy na marketingový program vybraného podniku
Názov Vplyv krízy na marketingový program vybraného podniku : bakalárska práca Autorské údaje Martina Pócsíková, školiteľ: Peter Štetka Autor Pócsíková Martina Ďalší autori Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 59 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 867808
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 236.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 707.9 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1