Počet záznamov: 1  

Rozšírenie marketingového mixu o 4P komunikáciu v konkrétnej firme

  1. Názov Rozšírenie marketingového mixu o 4P komunikáciu v konkrétnej firme : bakalárska práca
    Autorské údajeVeronika Pašková, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Pašková Veronika
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 68 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867507

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha202.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce807.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.