Počet záznamov: 1  

Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ

  1. Názov Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ : bakalárska práca
    Autorské údajeMichaela Štáliková, školiteľ: Vítězslav Balhar
    Autor Štáliková Michaela
    Ďalší autori Balhar Vítězslav Jr. (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 71 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867530

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha13.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.