Počet záznamov: 1
Zmeny medzinárodnej marketingovej stratégie v kontexte finančno-hospodárskej krízy
Názov Zmeny medzinárodnej marketingovej stratégie v kontexte finančno-hospodárskej krízy : bakalárska práca Autorské údaje Monika Šagátová, školiteľ: Simona Škorvagová Autor Šagátová Monika Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 48 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 862991
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 716.3 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1