Počet záznamov: 1  

Zmeny medzinárodnej marketingovej stratégie v kontexte finančno-hospodárskej krízy

  1. Názov Zmeny medzinárodnej marketingovej stratégie v kontexte finančno-hospodárskej krízy : bakalárska práca
    Autorské údajeMonika Šagátová, školiteľ: Simona Škorvagová
    Autor Šagátová Monika
    Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862991

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce716.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.