Počet záznamov: 1  

Úloha značky a jej význam v medzinárodnom podnikaní

  1. Názov Úloha značky a jej význam v medzinárodnom podnikaní : bakalárska práca
    Autorské údajeJakub Savara, školiteľ: Lenka Šimorová
    Autor Savara Jakub
    Ďalší autori Šimorová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862984

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.