Počet záznamov: 1  

Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix vybranej spoločnosti

  1. Názov Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix vybranej spoločnosti : bakalárska práca
    Autorské údajeIveta Fuzáková, školiteľ: Lenka Šimorová
    Autor Fuzáková Iveta
    Ďalší autori Šimorová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862914

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce295.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.