Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vybranej firmy v prostredí e-biznisu

  1. Názov Marketingová stratégia vybranej firmy v prostredí e-biznisu : bakalárska práca
    Autorské údajeBarbora Krempaská, školiteľ: Andrej Miklošík
    Autor Krempaská Barbora
    Ďalší autori Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867484

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce810.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.