Počet záznamov: 1  

Štandardizácia vs. adaptácia marketingového mixu na zahraničnom trhu

  1. Názov Štandardizácia vs. adaptácia marketingového mixu na zahraničnom trhu : bakalárska práca
    Autorské údajeĽubica Matrková, školiteľ: Nikoleta Benciová
    Autor Matrková Ľubica
    Ďalší autori Benciová Nikoleta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 62 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867497

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha204.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha231.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.