Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia vybraného ubytovacieho zariadenia a jej vplyv na jeho návštevnosť

  1. Názov Marketingová komunikácia vybraného ubytovacieho zariadenia a jej vplyv na jeho návštevnosť : bakalárska práca
    Autorské údajePeter Cibulka, školiteľ: Daniela Hadarová
    Autor Cibulka Peter
    Ďalší autori Hadarová Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867852

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha346.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce347.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.