Počet záznamov: 1
Zmeny spotrebiteľského správania a ich vplyv na marketingové stratégie
Názov Zmeny spotrebiteľského správania a ich vplyv na marketingové stratégie : bakalárska práca Autorské údaje Zuzana Brathová, školiteľ: Janka Pásztorová Autor Brathová Zuzana Ďalší autori Pásztorová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 57 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 862905
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 19.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1