Počet záznamov: 1
Využitie sociálneho marketingu ako súčasť stratégie spoločenskej zodpovednosti firiem
Názov Využitie sociálneho marketingu ako súčasť stratégie spoločenskej zodpovednosti firiem : bakalárska práca Autorské údaje Martina Matejičková, školiteľ: Katarína Chomová Autor Matejičková Martina Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 54 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 868903
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 314.7 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 658.7 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1