Počet záznamov: 1  

Využitie sociálneho marketingu ako súčasť stratégie spoločenskej zodpovednosti firiem

  1. Názov Využitie sociálneho marketingu ako súčasť stratégie spoločenskej zodpovednosti firiem : bakalárska práca
    Autorské údajeMartina Matejičková, školiteľ: Katarína Chomová
    Autor Matejičková Martina
    Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra868903

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha314.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce658.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.