Počet záznamov: 1  

Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie

  1. Názov Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie : bakalárska práca
    Autorské údajeMonika Izakovičová, školiteľ: Barbora Brynkusová
    Autor Izakovičová Monika
    Ďalší autori Brynkusová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862932

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha82.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce955 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.