Počet záznamov: 1  

Marketing spoločnosti Mercedes-Benz v čase krízy a v súčasnosti

  1. Názov Marketing spoločnosti Mercedes-Benz v čase krízy a v súčasnosti : bakalárska práca
    Autorské údajeMarianna Káčerová, školiteľ: Ivan Bzdúšek
    Autor Káčerová Marianna
    Ďalší autori Bzdúšek Ivan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867473

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce958.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.