Počet záznamov: 1  

Reklamné stratégie vo vybranej firme

  1. Názov Reklamné stratégie vo vybranej firme : bakalárska práca
    Autorské údajeBeáta Kodušová, školiteľ: Katarína Dražová
    Autor Kodušová Beáta
    Ďalší autori Dražová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867478

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha232.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce590.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.