Počet záznamov: 1  

Analýza vplyvu klasických a novodobých komunikačných foriem na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa

  1. Názov Analýza vplyvu klasických a novodobých komunikačných foriem na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : bakalárska práca
    Autorské údajeVeronika Mészárosová, školiteľ: Veronika Fogašová
    Autor Mészárosová Veronika
    Ďalší autori Fogašová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 63 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867498

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha493.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce985.9 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.