Počet záznamov: 1
Analýza vplyvu klasických a novodobých komunikačných foriem na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Názov Analýza vplyvu klasických a novodobých komunikačných foriem na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : bakalárska práca Autorské údaje Veronika Mészárosová, školiteľ: Veronika Fogašová Autor Mészárosová Veronika Ďalší autori Fogašová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 63 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 867498
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 493.9 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 985.9 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1