Počet záznamov: 1
Vzťahový marketing a jeho význam udržiavania po predaji
Názov Vzťahový marketing a jeho význam udržiavania po predaji : bakalárska práca Autorské údaje Ľubica Beláková, školiteľ: Lukáš Šveda Autor Beláková Ľubica Ďalší autori Šveda Lukáš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 52 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 867446
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 225.6 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 805.1 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1