Počet záznamov: 1  

Mystery Shopping ako marketingová metóda hodnotenia kvality poskytovaných služieb a zákazníckeho servisu vo vybranom prostredí

  1. Názov Mystery Shopping ako marketingová metóda hodnotenia kvality poskytovaných služieb a zákazníckeho servisu vo vybranom prostredí : bakalárska práca
    Autorské údajeJana Beličková, školiteľ: Lukáš Šveda
    Autor Beličková Jana
    Ďalší autori Šveda Lukáš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 41 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867447

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce901.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.