Počet záznamov: 1
Mystery Shopping ako marketingová metóda hodnotenia kvality poskytovaných služieb a zákazníckeho servisu vo vybranom prostredí
Názov Mystery Shopping ako marketingová metóda hodnotenia kvality poskytovaných služieb a zákazníckeho servisu vo vybranom prostredí : bakalárska práca Autorské údaje Jana Beličková, školiteľ: Lukáš Šveda Autor Beličková Jana Ďalší autori Šveda Lukáš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 41 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 867447
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 901.5 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1