Počet záznamov: 1  

Sociálna reklama a jej postavenie na Slovensku

  1. Názov Sociálna reklama a jej postavenie na Slovensku : bakalárska práca
    Autorské údajeĽudmila Rašková, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Autor Rašková Ľudmila
    Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 57 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867512

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha116.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha168.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha238.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce949.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.