Počet záznamov: 1  

Consumer behavior and culture

  1. Názov Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising
    Autorské údajeMarieke de Mooij
    Autor Mooij Marieke de
    Vydavateľské údajeLos Angeles : SAGE , 2011. - xv, 403 s.
    Vydanie2nd ed.
    ISBN978-1-4129-7990-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * kultúra * marketing globálny * reklama
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Signatúra860511, 860708, 892421

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    860708SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    860511FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    892421FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.