Počet záznamov: 1  

Marketing across cultures

  1. Názov Marketing across cultures
    Autorské údajeFons Trompenaars, Peter Woolliams
    Autor Trompenaars Fons
    Spoluautori Woolliams Peter
    Vydavateľské údajeChichester : Capstone , 2004. - vi, 353 s.
    ISBN978-1-84112-471-1 , 1-84112-471-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kultúra * výskum marketingový * značky výrobkov * značky výrobné * marketing strategický
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra860516

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    860516FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.